Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 18. november 2011

Krypende Levende Insekter?


Samler du på Insekter også Nå?


Neida, Ikke Det
Men det ser Unektelig slik ut
De bløtlagte Spirende Hvetekorn
Klatrer og Kryper oppover Glassets Vegger
Før de får begynne å vokse på Jord

Klart de er levende
Det er jo hele Poenget
Med spirer av alle slag

Etter å ha vært borte noen dager
Så nemlig hvetegresset mitt slik ut:


Ikke mye Saft igjen i det
Etter at Vanningsansvarlig
Rett og Slett hadde forsømt sine Plikter

Så nå er jeg igang igjen
Med en ny Porsjon
Hvetegress

Slik at de Krypende Levende Hvetspirer
Snart skal få se
og Vokse seg Friske og Grønne Igjen:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, nå ble jeg inspirert til å spire litt jeg og!
Det var alt for lenge siden som jeg drev på med det. Og det er jo så sundt og godt.

Ha en fin dag:)

lirosa sa...

Gleder Meg:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...