Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 18. oktober 2011

Regnbueskåler


Se så kjekke regnbueskåler
Jeg har fått

Ja ja -har vel ikke akkurat fått dem da
De er kjøpt og betalt

Jeg har nemlig vært på TuppereStrikkekafè



Disse skålene vekker barndomsminner hos meg
Husker at min mor hadde slike
Lyse Lyse Gule
og Hvite var de, dengang

Skålene er anvendelige til oppbevaring av matrester
Som for eksempel Spirene mine



Det skal være God kvalitet og Livstidsgarati

Første test er selvfølgelig
Oppvaskmaskin
Det er nemlig til irritasjon
Når lokk og boks ikke passer sammen lenger
etter en omgang der inne


Det gjelder å finne ut
Om de skal stables
Slik eller Sånn
Her eller der


Synes de er fine
Og så har de jo en viss nostalgisk verdi
Ettersom de har vært på markedet
Nesten til evig tid

Oppvaskmaskintesten er bestått
Så nå oppbevares, ikke så mye stort, mest smått
I Nye regnbuebokser i kjøleskapet mitt

Både spirer og pålegg og middagsrester
Igjen og Igjen og Igjen

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...