Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 22. juli 2011

Snedig Småsak

Lirosa har vært på shopping
ikke stort og lenge og mye, men dog,
Lirosa har shoppet seg en snedig liten sak
Som hun kan mixe sine sunne drinker i

Blender Bottle
heter den
og slik ser den ut:


Bildet er lånt fra produsentens hjemmeside
der det forøvrig finnes en god del oppskrifter
på likt og ulikt som man kan benytte
sin Blender Bottle til

Det finnes sågar eksempler på kjendiser
som går rundt med og bruker 
den påstått fantastiske
blande- eller drikkeflaska

Så nå føler jeg meg faktisk litt in
Uten at det var planlagt faktisk

Flaska bare dukka opp
da jeg kikka innom hos iHerb
i forrige uke,
Den så da snedig og praktisk ut
-tenkte jeg og shoppet i veg
Oppi handlekurven med seg!

Kjekk å ha med seg i veska
og i tillegg tenkte jeg at den kanskje var mulig
å få ha i fred for husets øvrige familiemedlemmer
som støtt og stadig har en tendens til å
forsyne seg av mine kjøleskapskalde drikkeflasker.

Shopper du hos iHerb kan du klikke deg inn her
(eller på logoen i høyremargen)
Du kan benytte koden: UNE933
og få $5 i rabatt første gang du handler.

Har du handlet der en gang får du selv en kode
som du kan dele ut til venner og bekjente
slik at de også får $5 i rabatt første gang de handler.

iHerb forhandler helsekostprodukter
og sender til hele verden.



slipper du unna toll og avgifter
I handlekurven finnes dessuten en vektkalkulator
slik at man kan følge med på forsendelseskostnadene

Lirosa fallt for fristelsen
til å shoppe noe annet småtteri også
som sikkert kommer til å dukke opp
som ingredienser i noe jeg skal lage
i min nye Blender Bottle fremover.

Så det så!


Her i bygda er er det foressten Limartna i helga
med mange ulike kulturarrangementer
og opplevelser både for store og små

På martnasområdet i Sørli blir det boder
med salg av ekte håndverksprodukter
fritt for juggel, fant og fjas

Så vet du ikke hva du skal finne på i helga
er det bare å ta turen til Lierne
Alle er hjertlig velkommen!

GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...